(۰۲۱) ۲۲۹۸۸۷۶۸ - ۲۲۹۳۷۷۵۲
تهران، میدان هروی، خیابان وفا منش، نبش مکران شمالی، ساختمان ایران زمین، واحد۵۰۲
دکتر فرشته جلالپور / جوانسازی پوست / هزینه کاشت مو در سال 1403 چقدر است؟
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

هزینه کاشت مو در سال 1403 چقدر است؟

قبل از اقدام به کاشت مو سوالات زیادی درباره هزینه آن برای افراد در تهران و شهرستان به وجود می آید. در این مقاله از سایت دکتر فرشته جلال پور می خواهیم به سوالات شما درباره هزینه کاشت مو در سال 1403 و هزینه کاشت مو در تهران چقدر است؟ ارزان ترین کاشت مو در تهران کدام است؟ پاسخ دهیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشد.

فهرست محتوا

نمونه کار کاشت مو دکتر جلال پور

در این قسمت یک نمونه کار از کاشت مو دکتر جلال پور و رضایت مشتریان را در کاشت ابرو مشاهده می کنید. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به پیچ اینستاگرام دکتر جلال پور مراجعه کنید.

هزینه کاشت مو در تهران چقدر است؟

عوامل زیادی در قیمت کاشت مو در سال 1401 تاثیر گذار است. یکی از این عوامل محلی که قرار است کاشت مو را انجام دهید. در واقع هزینه کاشت مو در تهران با شهرستان های دیگر متفاوت است و قیمت کاشت مو در تهران به نسبت شهر های دیگر بیشتر است. همچنین با توجه ورود به سال جدید میزان قیمت در سال 1403 با سال های گذشته یکسان نیست و افزایش رشد قیمت را شاهد هستیم. زمانی که شما به بهترین دکتر کاشت مو در تهران مراجعه می کنید قطعا هزینه بیشتری را باید بپردازید.

عوامل موثر بر قیمت کاشت مو

هزینه دستمزد پزشک

یک متخصص کاشت مو هر چه مهارت بیشتری داشته باشد نتیجه بهتری را برای بیمار پدید خواهد آورد. طبیعتا بهترین دکتر برای کاشت مو با توجه به نمونه کارهای موفق و تجربه ای که در این کار دارد دستمزد بالاتری را دریافت می کند.

قیمت مطب

مطب با توجه به امکانات و خدماتی که به بیمار ارائه می دهند، می تواند هزینه های متفاوتی را نیز دریافت کند. برای مثال مطبی که امکانات پیشرفته تری برای کاشت مو داشته باشد، طبیعتا هزینه بیشتری نیز دریافت می کنند.

میزان تراکم مو

هر چه میزان طاسی سر بیشتر باشد، میزان دریافت تراکم مو نیز بیشتر خواهد شد. در واقع هرچه میزان دریافتی تراکم مو بیشتر باشد در نتیجه گراف های بیشتری برای برداشت احتیاج است. در نتیجه زمان بیشتری برای کاشت مو نیاز است.

تکنیک های خاص پزشک

تکنیک های مختلفی برای کاشت مو انجام می شود. این تکنیک ها با توجه به میزان ریزش مو در سر توسط پزشک انجام می شود. برخی از این تکنیک ها به صورت دستی و بعضی دیگر به صورت اتومات صورت می گیرد.

هزینه های اضافی

قبل از انجام کاشت مو، باید آزمایشاتی مرتبط با آن انجام دهید. همچنین لوازم مورد استفاده مثل دارو و شامپو مخصوص برای بعد از انجام کاشت مو مورد نیاز است.

روش انتخابی کاشت مو

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاشت مو، روشی است که جراح مورد استفاده قرار می دهد. برای برخی از روش ها به دستگاه های مدرن و پیشرفته نیاز است.

ارزان ترین کاشت مو در تهران کدام است؟

برای پاسخ دادن به این سوال دلایلی را برای شما می آوریم که نباید به خاطر ارزان بودن سلامت خود را به خطر بیندازید و نتیجه دلخواهتان را نبینید.

  • تجربه کم پزشک در کاشت مو
  • نداشتن تخصص لازم جهت کاشت مو
  • انجام تعداد زیادی عمل در یک روز
  • کلینیکی که از مواد باکیفیت استفاده نکند

به طور کلی چنین کوتاهی هایی موجب نارضایتی بیمار و عدم رسیدن به نتیجه دلخواه افراد می شود. بنابراین به دنبال ارزانی نباشید و سعی کنید برای دریافت نتیجه دلخواه بهترین مطلب را انتخاب کنید.

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

به طور کلی، کاشت مو به عنوان یک درمان دائمی برای ریزش مو در نظر گرفته می شود. هورمون DHT که باعث ریزش مو در افرادی که استعداد ارثی دارند می شود، اغلب در برابر اثرات روی فولیکول های مو پیوند شده مقاوم است. فولیکول های مو پیوند شده پس از کاشت، شروع به تولید موهای جدید در سر می کنند.

سلامت عمومی بیمار، تخصص و تکنیک جراح و رعایت مراقبت های پس از عمل در اثر بخشی و مدت زمان کاشت مو تاثیر می گذارد.

آیا بیمه هزینه کاشت مو را پرداخت می کند؟

بیمه تکمیلی هزینه هایی را که هدف درمان دارند را در پوشش می دهد  و در مورد هزینه ی زیبایی هیچگونه هزینه ای را پرداخت نمی کند. ولی برای آگاهی بیشتر می توانید با بیمه ای که تحت پوشش آن هستید تماس بگیرید و آگاهی لازم را کسب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر برای کاشت ابرو

دکتر فرشته جلال پور

دکتر فرشته جلال پور

دکتر فرشته جلالپور متولد سال 1354 است. وی در سال 1381 از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شد و 11 سال سابقه کار در زمینه پوست، مو و زیبایی دارد. وی توانسته است بیش از 4000 کاشت ابروی موفق و بیش از 2000 مورد تزریق چربی را در کارنامه کاری خود داشته باشد. دکتر جلالپور مطب خود در زمینه پوست، مو و زیبایی را در سال 1389 دایر کرد و آماده ارائه خدمات پوست، پو و زیبایی به شما عزیزان می باشد.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
لیفت بینی با نخ 🤍
لیفت بینی با نخ 🤍

لیفت بینی با نخ یک روش غیر جراحی برای بهبود شکل و فرم بینی با استفاده از نخ‌های قابل جذب است. این نخ‌ها از موادی مانند پلی...

تزریق بوتاکس ابرو چیست؟
تزریق بوتاکس ابرو چیست؟

تزریق بوتاکس ابرو یک روش ایمن ، سریع، نسبتا آسان و غیر جراحی است که شامل استفاده از بوتاکس برای شل کردن ماهیچه های بین ابرو...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *